Informacja dotycząca wyrobów zawierających azbest
Wójt Gminy Błędów przypomina właścicielom nieruchomości z terenu gminy Błędów o obowiązku corocznego składania informacji dotyczący pokryć dachowych zawierających azbest.
Zgodnie z § 10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 31), właściciele i zarządcy są zobowiązani do:
- Dokonania corocznej inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest poprzez sporządzenie spisu z natury na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia pt. „Informacja o wyrobach zawierających azbest”.
Termin składania dokumentu upływa 31 stycznia każdego roku.
Informacja o wyrobach zawierających azbest powinna być sporządzona w dwóch egzemplarzach:
• osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami przedkładają informację odpowiednio wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta,
• pozostałe podmioty (np. przedsiębiorcy) przedkładają informację w formie pisemnej marszałkowi województwa.
drugi egzemplarz należy przechować do czasu sporządzenia następnej informacji.
2. Przeprowadzenia kontroli stanu wyrobów zawierających azbest, wypełniając formularz pt. „Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest”.
Wypełniony formularz „Informacji o wyrobach zawierających azbest” należy złożyć
w sekretariacie w Urzędzie Gminy w Błędowie.
W załączniku:
1. Informacja o wyrobach zawierających azbest
2. Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!