Logo Gminy Błędów

Informacja dotycząca wyrobów zawierających azbest

Ocena 0/5

Wójt Gminy Błędów przypomina właścicielom nieruchomości z terenu gminy Błędów o obowiązku corocznego składania informacji dotyczący pokryć dachowych zawierających azbest.

Zgodnie z § 10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. (Dz. U. z 2011 r., Nr 8, poz. 31), właściciele i zarządcy są zobowiązani do:

  1. Dokonania corocznej inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest poprzez sporządzenie spisu z natury na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia pt. „Informacja o wyrobach zawierających azbest”. 
    Termin składania dokumentu upływa 31 stycznia każdego roku.

                        Informacja o wyrobach zawierających azbest powinna być sporządzona w dwóch egzemplarzach:

                       • osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami przedkładają informację odpowiednio wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta,
                        • pozostałe podmioty (np. przedsiębiorcy) przedkładają informację w formie pisemnej  marszałkowi województwa.

                         drugi egzemplarz należy przechować do czasu sporządzenia następnej informacji.

      2. Przeprowadzenia kontroli stanu wyrobów zawierających azbest, wypełniając formularz pt. „Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest”.

 Wypełniony formularz „Informacji o wyrobach zawierających azbest” należy złożyć
w sekretariacie w Urzędzie Gminy w Błędowie.

W załączniku:

1.      Informacja o wyrobach zawierających azbest

2.      Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności