Informacja dla dla właścicieli, użytkowników wieczystych lub zarządców obiektów budowlanych o budowlach ochronnych
W związku z art. 207 ust. 3 ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej, wprowadzony został nowy obowiązek dla właścicieli, użytkowników wieczystych lub zarządców obiektów budowlanych albo ich części, które przed dniem wejścia w życie ustawy pełniły funkcję budowli ochronnej, w szczególności stanowiły schron albo ukrycie. Ww. osoby zobowiązane są zawiadomić o tym fakcie Wójta Gminy Błędów w terminie 90 dni od dnia wejścia w życie ustawy, tj. do dnia 31 marca br.
Zawiadomienie powinno składać się z następujących elementów:
- adres nieruchomości lub numer działki, na której terenie zlokalizowana jest budowla
ochronna;
- tytuł prawny lub informację o sprawowaniu zarządu nad obiektem;
- dane kontaktowe do właściciela, użytkowników wieczystych lub zarządców.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!